ÖDEME VE TESLİMAT

1)             SİPARİŞ VERME SAFHASI

            Sipariş vermek istediğiniz ürünün detay kısmına girerek  ürün fiyat ve ürün bilgisi ekranına ulaşabilirsiniz. Ürün bilgisi ekranında ürünün ödeme seçeneklerini, taksit seçeneklerini görebilirsiniz. Sipariş vermek istediğiniz ürünü Sepete Ekle butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Alışverişe Devam Et” linkine tıklayarak satın alma aşamasına gelmeden alışverişe devam edebilirsiniz.

            Alışveriş Sepeti ekranında sepetinizde yer alan ürünleri, adetleri ve tutarını görebilirsiniz. Sepetinizde adetleri artırıp eksiltebilir veya istemediğiniz bir ürünü yanındaki kaldır kutucuğunu işaretleyerek Sepeti Güncelle kısmına tıklayarak iptal edebilirsiniz.

 

2)             ÖDEME YAPMA SAFHASI

 

Ünvan

:

CKM HAVACILIK TURIZM VE TIC. LTD. STI.

Adres

:

YENIBOSNA MERKEZ MAH DEGIRMENBAHCE CAD

ISTWEST SITESI BLK NO.  17A1BC     PK 34197

BAHCELIEVLER / ISTANBUL / TURKIYE

Vergi dairesi

:

YENIBOSNA

Mersis no

:

0211140439500001

Tic sic no

:

420250

Sorumlu Kişi

:

Beyza AYDIN

Telefon

:

90 546 915 5581

Email

:

info@crewshop.com.tr

 

     

         Alışverişinizi tamamlamak için Satın Al / Devam  veya Ödeme Yap butonuna tıklayınız. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra Devam  butonuna tıklayınız. Kargo safhasını onaylarken alttaki hizmet sözleşmesini okuduğunuzu onaylamayı unutmayınız. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da PAYTR taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

 

Devam ettiğinizde kredi kartı bilgilerinizin gireceğiniz ekranı göreceksiniz. Kredi kartı ile yapılacak ödemelerde bu bilgileri eksiksiz girmeniz halinde çok kısa bir süre içerisinde, ödeme onayınız, bankanız tarafından Provizyon alındı ya da Siparişiniz başarılı olarak işlem alındı mesajı ile size bildirilecektir. Bu aşamada Provizyon alınamadı, işlem başarısız ya da bir hata oluştu. Mesajlarının anlamı kartınızdan ilgili tutarın çekilmediğini, siparişinizin ödeme onayının başarısız olduğunu ifade etmektedir. Eğer siparişin ödeme şekli kısmında, havale olarak işaretlerseniz ilgili hesap numaraları ve açıklamaları gösteren bir pencere ile karşılaşacaksınız. 3 iş günü içerisinde havale ya da EFT yapmanız halinde işleminiz tamamlanır.

 

Bunun için dekont tarafımıza faks ya da E-mail ile iletilmelidir. Son olarak, sipariş ve ödeme slip ekranınız belirecektir. Siparişini verdiğiniz ürün, ödeme şekli, iletişim bilgileriniz ve sistemimizin onayladığı Sipariş numaranız bu ekranda yer almaktadır. Lütfen  Sipariş numaranızı ve diğer detayları not etmeyi unutmayınız.

 

3)             ALIŞVERİŞ GERÇEKLEŞME TEYİD : 

            Alışveriş işleminiz tamamlandıktan sonra ekranınıza bir alındı belgesi gelecektir. Siparişinizin kabul edildiğine dair otomatik e-posta, siparişinizin işleme konulduğu bilgisi, size bildirilecektir. Bir sorun olduğunda 0 546 915 5581 numaralı telefondan Müşteri temsilcilerini arayabilirsiniz

 

4)             TESLİMAT 

            Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler anlaşmalı kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 3 (ÜÇ) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir.

 

5)             ÖDEME TAKİBİ 

            Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır. Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.